środa, 12 czerwca 2013

owsiano-bananowe ciastka śniadaniowe

Przepis ten pokazała mi jakiś czas temu Kinga. Postanowiłam, więc wypróbować, chociaż szczerze powiedziawszy nie byłam przekonana co do  robienia śniadania w mikrofali. Muszę jednak przyznać, że przepis jest świetny. Ciastka są smaczne i robi się je błyskawicznie - czyli tak jak lubię. Co mnie najbardziej jednak zadziwiło to to, że po jednym już byłam najedzona, a przed śniadaniem byłam święcie przekonana, że dwa to na pewno za mało.

Przepis:
  • 3/4 szklanki płatków owsianych, 
  • 1 dojrzały banan, 
  • 1 jajko, 
  • 3 łyżki mleka, 
  • 1 łyżka oleju
Banana obieramy i rozgniatamy w miseczce (na papkę). Dodajemy pozostałe składniki. Całość dokładnie mieszamy, po czym połowę uzyskanej masy przekładamy do kubka i wkładamy do mikrofali o średniej mocy na około 4 minuty. Po tym czasie z kubka wyjmujemy gotowe ciastko. Czynność powtarzamy z pozostałą masą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz