środa, 5 czerwca 2013

mix z mielonego, fasolki i marchewki




Moja mama w kuchni to prawdziwy fenomen. Korzystanie z przepisów w jej wykonaniu wygląda tak: wyciąga książkę, czyta przepis i dochodzi do wniosku, że zrobi danie po swojemu. Napisanie więc postu o obiedzie przygotowanym przez moją mamę to prawdziwy wyczyn, gdyż zarówno poszczególne etapy tworzenia dania, jak i proporcje składników są nieznane. Postaram się jednak przybliżyć wam jeden z najprostszych obiadów jaki kiedykolwiek widziałam - idealny na ą porę roku (świeża marchewka, fasolka).

Przepis:

  • na oko tyle samo fasolki, marchewki oraz mięsa mielonego
  • łyżka musztardy


W fasolce odcinamy oba końce i gotujemy. Marchewkę obieramy i również gotujemy. W czasie gdy warzywa się gotuję smażymy mięso mielone na patelni. Gdy wszystko będzie gotowe dodajemy fasolkę i marchewkę na patelnię, mieszamy i dodajemy musztardę (można dodać więcej niż ja zaproponowałam). Mieszamy chwilę równocześnie podgrzewając wszystko na patelni. I podajemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz