niedziela, 14 lipca 2013

koktajl z czereśni i truskawek

Wakacje to idealny czas na wypróbowanie nowych przepisów, albo wymyślanie swoich. Ostatnio naszła mnie chęć na koktajl czereśniowy. Na początku chciałam poszukać w internecie jakiegoś dobrego przepisu, ale po chwili doszłam do wniosku, że do zrobienia koktajlu nie jest mi potrzebny przepis. Na szczęście kombinacja zakończyła się sukcesem, aczkolwiek nie jestem w stanie podać proporcji wagowych (robiłam wszystko na oko). Ale zachęcam wszystkich do inwencji twórczej. Nawet jeśli coś nie wyjdzie zawsze będzie to jakiś początek. Później będzie można na jego bazie coś zmienić.

Przepis:
  • garść czereśni (bez pestek), 
  • garść truskawek (bez szypułek), 
  • maślanka (w zależności jakie smaki lubimy można dodać kefir, mleko albo jogurt naturalny), 
  • cukier (opcjonalnie, nie piszę ile, ponieważ to już sami zdecydujcie jak bardzo słodki chcecie, aby był wasz koktajl)

Wszystko miksujemy. Koniec :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz