sobota, 18 maja 2013

szybki deser z borówkami amerykańskimi (6 porcji)

Rano zawożąc mnie na długo wyczekiwany trening żeglarski mama poprosiła mnie żebym zrobiła coś słodkiego na dzisiejszego grilla. Musiałam szybko podjąć decyzję co do owoców, które chciałam wykorzystać zastanowić się nad innymi potrzebnymi składnikami, bo tata w czasie mojego treningu miał jechać do sklepu. Zdecydowałam się zrobić deser z borówkami amerykańskimi i moim ulubionym kremem (używam go w szczególności do tart, zresztą przepis na niego znajdziecie również w poście 'tarta truskawkowa'). Oczywiście moje starania i tak spełzły na niczym, bo i tak zapomniałam serka homogenizowanego, więc wyprawa do sklepu okazała się konieczna.

składniki na 6 porcji:

  • 400g serka homogenizowanego, 
  • 200ml śmietanki 36%, 
  • 2 łyżki cukru wanilinowego, 
  • paczka ciasteczek owsianych,
  •  paczka borówek amerykańskich, 
  • 60 g cukru pudru

Śmietankę ubijamy z cukrem pudrem. Dodajemy serek i cukier wanilinowy. Ciasteczka ścieramy na tarce lub rozgniatamy w drobny maczek. Układamy w przezroczystej szklance kolejno od dołu: ciasteczka, krem, borówki.


2 komentarze:

  1. Twój ulubiony krem, wszędzie go wciśniesz! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True, to może zaproponujesz kontrpropozycję :* Taka cream battle ;)

      Usuń