czwartek, 25 kwietnia 2013

malinowe ciasteczka z płatkami owsianymi

 


Wiosna w końcu postanowiła powrócić, więc ja również zaplanowałam zmiany. O teraz będę od razu robiła to co muszę... Łatwo powiedzieć, ciężko zrobić, bo między innymi zadania z całeczek czekają, ale to nie może być kolejne niezrealizowane postanowienie. Zaczynam od dziś. Zobaczymy jak mi to wyjdzie, ale w końcu kiedyś musi. Może właśnie dziś? Ale zanim skuszę się na zagłębianie moich zaległości matematycznych proponuję ciasteczka malinowe z płatków owsianych.

  • 1/2 opakowanie świeżych malin,
  • 60g masła,
  • 125g cukru,
  • 1 jajko,
  • 60g mąki pszennej,
  • szczypta soli,
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia,
  • 170 g płatków owsianych,
  • garść rodzynek (opcjonalnie)

Na początek ucieramy masło z cukrem. Gdy uzyskamy gładką masę stopniowo dodajemy jajka. Następnie dodajemy przesianą mąkę, proszek do pieczenia i sól. Dodajemy płatki owsiane, rodzynki oraz, na koniec, maliny. Na papierze pergaminowym formujemy okrągłe placuszki. Pieczemy w 180 st. przez 15 minut.

1 komentarz:

  1. O, jednak udało mi się zmobilizować cię do dodania wpisu! Ja to mam na ciebie dobry wpływ :D

    OdpowiedzUsuń